16 Haziran 2011 Perşembe

Cesnili zeytinyag




Süper bir lezzet , denemenizi tavsiye ederim . Taze ekmek ile bandira bandira , mmmmmm.... Tarifini Müge hanimin blogundan aldim . Bakmak isteyenler icin  (http://hunerlibayanlar.blogspot.com/). 

Malzemeler:

1/2 su bardagi ( 100 ml ) sizma zeytinyagi ,
5-6 tane kuru domates ,
5-6 tane yesil zeytin ,
5-6 adet yarim ceviz ,
2 dis sarimsak ,
1 cay kasigi kuru biberiye (Rosmarin ) ,  ( ben 2 cay kasigi dolusu taze biberiye kullandim )

Kuru domatesler sicak suda 10 dakika bekletilip süzülür ve minik minik dogranir . Yesil zeytinlerin cekirdekleri cikartilip minik minik dogranir. Cevizler elde irice kirilir. Sarimsakda ezilir. Biberiye dogranir , eger kuru íse elle kirilir . Bütün malzemeler zeytinyag ile harmanlanir. Agzi kapali olarak en az bir gece  bekletilir.

2 yorum :

  1. Merhabalar sevgili arkadasim... Öncelikle senin de ellerine saglik.... Ben helal seker hamurunu asagida verecegim adresten getirtiyorum... Seker hamurunun sayfasina girdiginiz zaman sertifikayi göreceksiniz... Umarim yardimci olabilmisimdir... Sevgilerimle,

    www.tolletorten.com

    Callebaut White Icing - Rollfondant 7Kg

    YanıtlaSil
  2. Tekrar merhabalar.... Yogun gelen talepler üzerine, Cicek kurslarimi yaz tatilimden sonra (Ekim ayindan itibaren) blogumda belirtecegim, sizlerce de uygun olan tarihlerde, Almanya genelinde de verecegim. Insallah beraber calisma firsatini buluruz... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil